Sunday, June 22, 2014

GiveAway Contest MasyghulOnline: Pelikat Pants

Assalamualaikum...




Saya layak untuk memenangi hadiah utama kerana sudah lama saya mengidamkan pelikat pants, ianya nampak simple tapi bagi saya ianya nampak menarik dan mudah untuk digunakan. Tambah-tambah pula, saya ni jenis keluar keluar malam, saya rasa pelikat pant ni sesuai untuk saya. Pernah sekali saya tengok seseorang pakai pelikat pant ni, simple saja, jenis saya suka sangat barang yang simple-simple. Pelikat pant ni nampak klasik, saya suka.

2 comments:

Amir Aziz Enterprise said...

Salam remaja comot,
Terima kasih kerana menyertai Contest pertama daripada kami yang tidak seberapa ini. Kami akan mengumumkan senarai pemenangnya pada 15 Julai nanti. Semoga berjaya.

-admin-

MUHD ASIB said...

terimakasih c admin.. mudah-mudahan ada rezeki untuk menang... teringin sangat