Saturday, June 14, 2014

Tips : Cara Memujuk Apabila Perempuan Merajuk

assalamualaikum...
Saya ada terbaca entry dekat blog abang ni http://www.akupenghibur.com/ banyak entry yang menarik.
Perempuan merajuk?.Kepada  yang lelaki tu sila ambil perhatian dan yang wanita itu boleh boleh ambil sebagai tauladan.

Pertama : Mintak Maaf Kepadanya
Kepada Lelaki semua perempuan nie berjiwa lembut, mintalah maaf mengunakan nada yang perlahan dan zahirkan apa salah kamu ,terus terang dan ..cewah hehe mintak la maaf cakap apa salah kamu,terus terang. Cakap hal sebenarnya,perempuan suka lelaki yang jujur..

Kedua :Belikan Hadiah
Kalau mintak maaf juga tak jadi juga, apa kata belikan si dia hadiah yang  dia suka seperti coklat, bunga, teady bear dan sebagainya.Sebenarnya ketka ini dia mungkin menguji untuk melihat kamu peka tak apa yang si dia tu suka.
Ketiga :Buatlah Kejutan
Kejutan tu mean berilah sesuatu yang akan di ingat sampai bila-bila,contoh bawa tepi pantai pasang lilin banyak-banyak bentuk love (untuk mereka yang sudah berkahwin di galakkan).

Keempat :Buat Lawak 
Perempuan suka lelaki yang pandai berjenaka ,aah mase nie la tujukkan bakat yang terpendam buat lawak dengan dia cuba hiburkan hati si dia. Kurangkan ego biarlah orang tengok pelik  asalkan dapat hiburkan hati dia

Kelima :Gunakan Lagu ..
Ahh zaman sekarang semuakan mesti ada kaitan dengan lagu-lagu .Masa bertemu lagu lain,mase bercinta lagu itu la inilah .Masa putus lagu lain. Cuba memujuknyan dengan memainkan lagu yang dia suka.Kalau suara sedap bolehlah nyanyikan untuk si dia.

Keenam: Berdoa kepada Allah

Jangan lupa berdoa kepada Allah agar di lembutkan hatinya dan mestilah seiring dengan usaha.

Ketujuh : Buat  Tak tahu 
Cara nie adalah paling banyak lelaki gunakan buat tak tahu bila perempuan merajuk.Tak ada jiwa betul dengan alasan nanti elok la dia.Sebenarnya elok juga memberikan masa kepadanya untuk tenangkan fikiran ,bila dia dah berasa lebih baik ,boleh datang minta maaf.

Kelapan: Merajuk Balik 
Kalau semua cara tak menjadi cara yang paling berkesan.aah buat muka kesian lepas tu buat-buat la merajuk balik. Pandai-pandailah nak idup labu .

Betul apa yang owner yang taip entry ni, perempuan ni jiwanya lembut, lemah lembut, bertolak ansur jika kena dengan caranya. Baisanya merajuk tak lama, perempuan mane yang tak merajuk??? kadang-kadang tu mereka saja merajuk supaya anda berikan perhatian pada mereka.Sudah dapat sedikit infomasi, gunakan cara yang sesuai dengan kamu.

Info dari : klik sini
This entry was posted in

0 comments: