Ahad, 8 Jun 2014

Jackass

Jackass? apa tu? tak pernah dengar pun?
tidak ramai yang tahu tentang Jackass.

Jackass ni akan buat perkara-perkara yang bodoh.Tapi perkara yang bodoh tu membuat orang lain dan penonton ketawa. Kalau tengok dalam youtube da bersepah dah video tentang Jackass ni.
ni antara ahli-ahli jackass:

  • Johnny Knoxville
  • Bam Margera
  • Ryan Dunn
  • Steve-o
  • Jason Acuna (wee man)
  • Chris Pontius
  • Preston Lacy
  • Dave England
  • Ehren Mcghehey

Lastly, sebelum aku terlupa nak bagi tahu. Jackass ini cerita dia sesuai untuk orang yang berfikiran terbuka je. Atau erti kata lain, 18SX minded! Kalau ikutkan, tak adalah lucah sangat cerita ni. Sebab bebudak Jackass ni semua lelaki. Tapi itu lah, bebudak Jackass nidaring je. Yela, mereka nak buat kelainan, so mereka perlu la korbankan malu (kemaluan) mereka sendiri kan. hahaha. kalau korang dah tengok cerita ni, korang faham la apa maksud kemaluan tu.

okay la. saya nak cerita pon tak berapa pandai sangat. Korang tengok mesti korang akan gelak.
Selamat menonton

Tiada ulasan: